زندگی طعم گس خاطره هاست.پشت آن خاطره ها،غم این فاصله هاست.بودیم امابودنمان حس نشد.درنبودبی حضورم،خاطراتم لمس نشد.تونباشی،خاطرات بی توصفانداره.آسمان دفترم،هرورقش بی توهوانداره.توهمان چترمنی خدایا.......
ما را در سایت خدایا.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 23:42